26 Haziran 2011 Pazar

2 gündür o nikah senin bu nikah benim dolaşıp duruyorum. e malum düğün sezonu açıldı ama sadece nikah ta olmuyor bea. evet diyip alkışlamak yetmiyor şahsen gittiğimize bile değmiyor ya. inşalla Allah nasip ederse ben baya davul zurna eşliğinde düğün yapıcam:P hatta nikah salonları bomboş oluyor kimse yetişemiyor bi geliyorlar olmuş bitmiş herşey. ama uzun süre gitmicem nikahlara:)

bu arada artık benimde laptopum var:) dün aldım daha yeni. laptopumdan artık yazıcam sana günlükçüm :D neyse yaz geldi bende tatil planı yapmaya başladım artık kihkihkohkohkouh. temmuzun ortasında ramazana girmeden erdeğe gidicem iki haftalığına kuzenmle teyzemn yazlığına. iyi bir kafa dağıtcam :) bu arada bi yandan bunu yazarken bi yandan tanere bakıyorum bu herif valla deli ya zırdeli kafadan kontak adam. adam artık ünlü oldu ya sık sık görücez artık tv de. bu arada dizilerim bitti ya izlicek bişi yok tv de çok üzülüyorum bu duruma:( yenileri başladı artık onlara sarcam:) neyse şimdilik bu kadar canlarım şimdi biraz sizleri okuyayım:)

2 yorum:

  1. cidden çalgısız müziksiz düğün mü olur cık cık ayrıca diziler bitti diye üzülen bir kişi daha var o da babam :)

    ama dans ve müzik programları başlıyor bak onları izlersin güzel olur :)

    YanıtlaSil
  2. çılgın amcam ya:) öperim ellerinden :)

    artık onlarla idare edicez napalım:)

    YanıtlaSil