28 Haziran 2011 Salı

toplu sms

toplu sms almayı da yollamayıda sevmiyorum kardeş. çok yapmacık ve samimiyetsizce geliyor ya. şu bedava sms ler olmasaydı o zaman görürdüm sizi. acaba hiç aklınıza gelir mi kandil ve ya bayramı kutlamak. çok istiyorsan kardeşim ara kutla. kutlamak istediklerimi kontrum varsa arıyorum yoksa yine evden arıyorum. hadi arkadaşlarınızı geçtim bari büyüklerinize mesaj çekmeyin arayın ya mesaj la hemen işi bitiriyorlar. bugün malum kandil bende habire olmadık insanlardan mesaj alınca çemkiriverdim böyle:)) oh be rahatladım. neyse mutfağa gireyim şimdi annemle babam gelir güzel bi salata yapıverem. mıncırdım hepinizi hayırlı kandiller.. :)

4 yorum:

  1. aynen katılıyorum söylediklerine.fazla samimiyetsiz bence de. hele ben mesaj olayına da karşıyım zaten arayıp sesini duymadıktan sonra saçma geliyor.

    YanıtlaSil
  2. haklısın büyükler sesli haberleşmeyi seviyorlar..:))

    YanıtlaSil
  3. hiç yollamadım şimdiye dek öle bişi.

    YanıtlaSil
  4. @birgünlük kesinlikle canım.

    @crazy evet mesajı saymıyorlar bile kutlamadan:)

    @deep çok iyi yapmışın bende hiç atmadım birşey kaybetmiyoruz:)

    YanıtlaSil