20 Haziran 2011 Pazartesi

oooohh yeaahh nihat reizz adamı böyle indirirler.

Bugün nihatı öldürebilirdim. adama uyuz oluyordum bugün daha da bir uyuz oldum. ohh derya kazandı yarışmayı o kadar çok sevindim ki anlatamam. o uyuz kazanamadı ya oohhh yeaahhh !! çektim resmen:)kendini ne sanıyordu bu herif anlamadım. tabi milletimizde hata kaldırdılar herifin bi tarafını ama çok şükür indirmeyide bildiler:D neyse çok şükür nihat reiz tantanası bitti. ama bir kaç ay daha konuşulur.

bu olaya sevinirken çok üzüntülüyüm aslında ya haberiniz yok:( içim kan ağlıyor resmen ya telefonum bozulduuuuu :((((((((( güvenlk kilidi yaptım niye yaptım gerçekten onuda bilmiyorum sevgilim varken hani özelim vardı bilmem ne ailem görmesin diye falan yapsam neyse artk oda yokken hangi akıl ve mantıkla böyle bir işe kalkıştım bilmiyorum. ve açılmıyor telefon doğrusunu girsem de kabul etmiyor. sevgili samsung servisini aradım yeni yazılım yükliceklerimiş ve 50 tale istiyor:( yarın ilk işim onu yaptırmak olacak. 2 gündür telefonuma hasret yaşıyorum çok üzgünüm a dostlar çokk:(

9 yorum:

  1. öncelikle aynen çok sevindim o nihatın kazanamamasına!! ve telefonuna çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
  2. kıl herif ya o deryayı nasıl öyle yerin dibine sokmaya çalıştı manyak ya bak yine sinir oldum:)

    YanıtlaSil
  3. Deryanın kazanmasına deryadan çok sevindim heralde :D
    Telefonuna gelince aynısı bana da olmuştu,Turkcele gitmiştim 5 Tl ye güvenlik kodunu kırmıştı :)

    YanıtlaSil
  4. sende kıştan buyana değişmiş bişiler. ama sevindim. sıkıntılı durumdu.

    YanıtlaSil
  5. misbone ya keşke benimkide 5 tl olsa poff:)aman neyse olsunda artk gerisi önemli değil:)

    deep evet değişti:) daha yeni bir olay ama olması gereken oldu. ben onu üzmek istemezken o yaptı şerefsizlik ve bitirdim:) hayırlısı artık :)

    YanıtlaSil
  6. düzelir..sıkma canını 50 tl cık sıkışmış baksana..hi hii senin gibi düşünenler bozacak telini,birileride ekmek parası kazanacaklar..;))

    YanıtlaSil
  7. tabiki:) kendime kızıyorum aslında da onlardan çıkartıyorum acısını:P :)

    YanıtlaSil
  8. 50 TL'ye yeni telefon alınır yahu.. Servis pahalıdır git normal bi telefoncuda yüklet yazılımı

    YanıtlaSil
  9. ince ses bende düşündüm onu ama parça falan değiştirirler diye tırstım ya :S o zaman işin içinde iyice çıkılmaz:)

    YanıtlaSil