21 Haziran 2011 Salı

geçmez bu 4 ay

akşam akşam bir sıkıntı yaptı şu lanet dizi resmen isyan edecektim hayata. bu kadar bunalım olmazki bir dizi ya çok şükür bitti ama bir kaç ay kafa dinlicez. şimdi izlemesende olmuyor izlesende olmuyor. ama bitsin diye dua ettim resmen:)

neyse asıl mesele benim acil bir işe girmem lazım arkadaş 4 ay evde otur otur geçmez valla ya. poff sıkıldım ki sormayın gitsin. hemen yarından itibaren iş arıcam yoksa kafayı yicem evde. zaten esra zuhal ve seda bacımın programlarıda bitcek onlarsız napcamm ben yoksaa:(( :D bide evdekilerle bir sorun var aramda anlamış değilim. her lafları batıyor:) ama her evde olan bişey olduğu için bu durum fazla takmıyorum.  babam yine mırın kırın etcek stajlık yap falan diye ama ayarlamadım yerimi falann.1. dönem halletmem gerekirdi. tembelliğime denk geldi. olsun ya mağazalara falan denicem güleryüzlülük, sıcakkanlı,girişken, enerjik yorulmak bilmeyen deneyimde var (ama 2 haftalık) :) ay kendimi çok övdüm:P neyse işte varda var.tam benlik bir iş. evet evt tamam yarın iş arıcam karar verdim. oohhh yeeaahhhh!

2 yorum:

  1. Allam ne kadar şanslısın sen aslında bi bilsen varya,'İşe giremezsin ayrılırım' diye tehdit eden sevgilin yok,herşeyi kenara bırak bunu düşün mutlu ol..:) Ben yaz okuluna kaldım,tembel bi öğrenci olaraktan,bu yüzden mutluyum annemin laf çarpıtmalarınıda nasıl olsa gidicem diye alttan alıyorum.:) İnşallah harika bi iş bulur orası hakkında burda bize yazılar yazarsın...
    Öperim.
    görüşürük.

    YanıtlaSil
  2. 3 sene bende o durumu yaşadım canım ama artık yok:)olsun canım ya derslerini düzeltte hele gerisi kolay. anneler hep öyle birazını duymıcaz işte:)
    inşallah bakalım ya girerim inşallah çok heves yaptım:)

    YanıtlaSil